Ostukorv on tühi.

Müügitingimused

 

1. ÜLDTINGIMUSED

    1. Müügitingimused kehtivad Snug.ee veebipoe klientide (edaspidi Klient) ja Snug Sisustus OÜ (edaspidi Snug.ee) vahel kaupade ostmisel tekkivate õiguste ja kohustuste kohta.
    2. Snug.ee kasutajaks registreerides ja/või toodete ostmiseks kohalduvad käesoleva lepingu tingimused ja lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad snug.ee veebipoest toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad võlaõigusseadus (edaspidi VÕS), tarbijakaitseseadus (edaspidi TKS) ja teised õigusaktid.
    3. Veebipood Snug.ee jätab endale õiguse teha müügitingimustes muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.snug.ee

2. MÜÜGILEPINGU JÕUSTUMINE

    1. Snug.ee müüb ja Klient ostab e-poes pakutavaid tooteid.
    2. Snug.ee ja Kliendi vahel jõustub müügileping alates tellimuse kinnituse järgi tasumisele kuuluva summa laekumisest Snug Sisustus OÜ arvelduskontole.
    3. Snug.ee veebipoes tellimust vormistades ning maksmist sooritades, kinnitab Klient, et ta on tutvunud müügitingimustega ja nõustub nendega.

3. HINNAD

    1. Kõik Snug.ee veebipoes olevad hinnad on Eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20%.
    2. Ostudel, mille kogusumma jääb alla 49 euro, lisandub hinnale transpordi hind vastavalt Tarbija valitud tarneviisile. (Itella SmartPOST, SmartKULLER).
    3. Kui tellimus on esitatud enne müügitingimuste või hindade muutmist, kohaldatakse Kliendi ja Snug.ee vahel tekkinud õigussuhetele tellimuse vormistamise ajal kehtinud tingimusi.
    4. Veebipood Snug.ee jätab endale õiguse teha müügihindades muudatusi. Nimetatud muudatusi kajastatakse veebilehel www.snug.ee

4. TELLIMUSE VORMISTAMINE JA KAUBA EEST TASUMINE

    1. Lisage soovitud tooted ostukorvi.
    2. Tellimuse vormistamiseks vajutage kõigepealt ostukorvis lingile „Vormista ostˮ.
    3.  Järgnevalt tehke valik, kas soovite tellimuse sooritada külalisena või püsikliendina.
    4. Tellimuse vormistamise lehel täitke nõutud andmeväljad, valige teile sobiv toodete kohaletoimetamise viis ja makseviis (Swedbank, SEB, LHV, Nordea) ning vajutage "Esita tellimus". 
    5. Müügileping jõustub pärast Kliendi tehtud makse laekumist Snug.ee pangakontole.
    6. Seejärel saadame Kliendile tellimuses sisetatud e-posti aadressile ostu kinnituse.
    7. Täitke andmete ja tellimuse kinnituse leheküljel olevad lahtrid tähelepanelikult, sest esitatud informatsiooni täpsusest ja õigsusest sõltub Teie ostetud toodete kiire ja tõrgeteta kohaletoimetamine ning hilisem vaidluste ja pretensioonide lahendamine.
    8. Veebipoes sooritatud tellimusi käsitletakse tööpäevadel (E−R 10.00−15.00). Kui tellimus esitatakse reedel pärast kella 15.00, vormistatakse tellimus järgneval esmaspäeval. Kehtib ka „tulen kaubale ise järeleˮ tarnevaliku puhul.

5. KOHALETOIMETAMINE

    1. Peale müügilepingu jõustumist komplekteerib Snug.ee tellimuse ning annab selle kohaletoimetamiseks üle ettevõtte logistikapartnerile. 
    2. Snug.ee veebilehel näidatud kohaletoimetamise tähtajad kehtivad tellimuse summa laekumise hetkest Snug.ee pangakontole.
    3. Viivitusteta kohaletoimetamiseks tuleb olla hoolas ning tellimuse vormistamisel esitada kohaletoimetamise andmete sisestamisel tõele vastavad ning kehtivad andmed. Snug.ee ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest.
    4. Veebipood Snug.ee ei vastuta kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kaup on logistikapartneritele üle antud õigel ajal, kuid kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Snug.ee ei saanud mõjutada ega ette näha.

6. TAGASTAMISÕIGUS

    1. Vastavalt VÕS §-le 56 lg 1, on Kliendil õigus taganeda lepingust 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
    2. Tagastatav kaup peab olema kasutamata, kahjustamata ja orginaalpakendis.
    3. Kauba tagastamiskulud kannab klient, välja arvatud juhul kui tagastamise põhjuseks on mittevastavus tellitule või defektne kaup.
    4. Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba tagastamise avaldus vabas vormis e-posti aadressil hello@snug.ee 14 päeva jooksul alates kauba kätte saamisest. Tagastamisavaldus peab sisaldama Kliendi nime, toote nime ning arve või tellimuse numbrit.
    5. Raha tagastatud kauba eest hüvitatakse Kliendile koheselt, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel taganemisavalduse kättesaamisest. Lisaks tagastatud kauba maksumusele tagastatakse ka kauba kättetoimetamis kulud.

7. PRETENSIOONIDE ESITAMISE KORD

    1. Vastavalt Võlaõigusseadusele on Kliendil õigus pretensioone esitada 2 aasta jooksul tootel ilmnenud lepingutingimuste mittevastavuse eest alates kauba kättesaamisest, sellest kuue esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama müüja.
    2. Toote defekti ilmnemisel, kohustub Klient teavitama Snug.ee-d probleemist e-posti aadressil hello@snug.ee ning esitama järgmise informatsiooni: nimi, kontaktandmed ja toote puudus. Vastav avaldus peab olema saadetud mitte hiljem kui 2-kuu jooksul peale defekti avastamist.
    3. Snug.ee ei vastuta:
      • Kliendi süül või hoolimatusel tekkinud toote kahjustamise eest
      • Defektide eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel
      • Toote loomuliku füüsilise kulumise eest tavapärase kasutamise korral.

8. VÄÄRAMATUD JÕUD

    1. Veebipood Snug.ee ei vastuta Tellijale tekitatud kahjude või kauba kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või kauba kohaletoimetamise viibimine on tingitud asjaoludest, mida veebipood Snug.ee ei saanud mõjutada või ette näha.

9. PRIVAATSUS

    1. Snug.ee veebilehe kasutamisega annab Klient nõusoleku enda isikuandmete töötlemiseks.
    2. Snug.ee kasutab Kliendi esitatud informatsiooni ainult Kliendi ostutellimuse täitmiseks ja ei avalda neid kolmandatele osapooltele.

10. MUUD TINGIMUSED

    1. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui Lepingust tulenevaid vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Kohtusse. Snug.ee-l on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Kohtusse.
Liitu uudiskirjaga ja saa
-10% soodustust
5